REGULAMIN
REGULAMIN
Regulamin sklepu internetowego pupilady.pl
SŁOWNIK POJĘĆ
- Sprzedający – właściciel sklepu internetowego pupilady.pl.
- Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej ale posiadająca zdolność prawną, korzystająca ze sklepu internetowego pupilady.pl, w tym w szczególności dokonująca zakupów.
- Sklep – sklep internetowy pupilady.pl.
§1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep internetowy www.pupilady.pl działający pod adresem www.pupilady.pl prowadzi działalność handlową w zakresie sprzedaży detalicznej oraz hurtowej akcesoriów dla psów – głównie małych i średnich ras (legowiska, ubranka, apaszki, muszki, kokardki, maty węchowe, torby, biżuteria, kocyki, poduszeczki itp.).
- Właścicielem sklepu internetowego pupilady.pl jest: PPHU PupiLady Katarzyna Stańczak-Paćko, ul. Paderewskiego 48/6, 25-502 Kielce NIP: 959-128-63-74, REGON: 291067085.
- Wypełnienie Formularza rejestracji oraz utworzenie Konta jest tożsame z zapoznaniem się Kupującego z treścią Regulaminu oraz jego akceptacją.
- W celu skutecznego złożenia zamówienia niezbędne jest urządzenie umożliwiające przeglądnie stron internetowych wyposażone w klawiaturę lub inne urządzenia wskazujące, umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych oraz dostęp do Internetu.
- Produkty i ceny prezentowane na stronach sklepu internetowego pupilady.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Ceny oraz opisy produktów są jedynie informacją handlową. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowej stronie sklepu, składa ofertę kupna określonego produktu na warunkach podanych w jego opisie. Podane ilości oraz wielkości produktów mogą się minimalnie różnić (+/-10%).
- Sprzedający zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzenia nowych towarów do oferty sklepu, przeprowadzenia i odwołania akcji promocyjnych na stronach sklepu, bądź wprowadzenia w nich zmian.
- Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian o których mowa w powyższym punkcie, realizowane będą na zasadach obowiązujących w momencie ich składania. Niniejszy zapis nie dotyczy produktów objętych jakąkolwiek formą promocji lub wyprzedaży, jeżeli doszło do wyczerpania zasobów takich produktów.
- Sprzedający dołoży wszelkich starań, aby widoczny stan magazynowy produktów pokrywał się z dostępnym stanem faktycznym. W przypadku braku produktów znajdujących się w zamówieniu, Sprzedający niezwłocznie zawiadomi o tym Kupującego i strony wspólnie ustalą dalszy przebieg realizacji zamówienia.
- Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Klienta będącego jednocześnie Konsumentem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.), przysługujących mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.
- Stwierdzenie przy opisie produktu: „brak w magazynie” nie oznacza całkowitego wycofania produktu z oferty lecz czasowy jego brak. W celu przyspieszenia zakupu tego artykułu należy skontaktować się ze Sprzedawcą drogą e-mailową na adres: biuro@pupilady.pl
§2. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem Danych Osobowych w PPHU PupiLady jest Katarzyna Stańczak-Paćko
We wszelkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych prosimy kontaktować się z nami telefonicznie pod nr tel. 606-243-677, przesyłając wiadomość e-mail na adres: biuro@pupilady.pl albo pisemnie przesyłając korespondencję na adres PPHU PupiLady Katarzyna Stańczak-Paćko, ul. Paderewskiego 48/6, 25-502 Kielce.
- Składając zamówienie w Sklepie Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w jego bazie oraz na ich przetwarzanie w celu realizacji sprzedaży. Podanie danych osobowych przez Klienta oraz zgoda na ich przetwarzanie są niezbędne do zrealizowania zamówienia.
- Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie przez Sprzedającego danych osobowych może uniemożliwiać świadczenie przez Sprzedającego usług drogą elektroniczną oraz dokonywanie przez Klienta zakupów.
- Kupujący ma prawo wglądu do swoich danych, żądania ich korekty lub uzupełnienia oraz ich usunięcia.
- Dane osobowe są chronione zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Sprzedający informuje, że dokonując wyboru firmy wysyłkowej celem realizacji zamówienia, Kupujący wyraża zgodę na udostępnienie swoich danych osobowych tej firmie tj. “Poczta-Polska” – Poczta Polska SA, ul. Stawki 2, 00-940 Warszawa, “Kurier DPD” – DPD Polska Sp. Z O.O., ul. Mineralna 15, 02-274 Warszawa.
- Klient oświadcza, iż podane przez niego dane osobowe są prawdziwymi danymi Klienta.
- Informacje dotyczące przetwarzania i ochrony danych osobowych znajdują się w dokumencie
Informacja o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych przez PPHU PupiLady Katarzyna Stańczak-Paćko
§3. WARUNKI ZŁOŻENIA I REALIZACJI ZAMÓWIENIA
- Sklep internetowy prowadzi sprzedaż na terenie Unii Europejskiej.
- Zamówienia można składać 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę za pośrednictwem strony internetowej www.pupilady.pl poprzez udostępniony na niej formularz zamówienia.
- Warunkiem dokonania zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza i poprawne podanie wszystkich niezbędnych danych (w tym m.in. imię, nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail)
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia w następujących przypadkach:
- błędnego lub tylko częściowego wypełnienia formularza zamówienia oraz / lub brak potwierdzenia zamówienia;
- braku zaksięgowania należnej wpłaty na wskazanym koncie w czasie 7 dni od daty złożenia zamówienia;
- braku odbioru wysłanej przesyłki;
- w przypadku gdy Klient nie podejmie żadnej decyzji w sytuacji, o której mowa w ust. 8 niniejszego paragrafu (w tym również w przypadku braku możliwości nawiązania kontaktu z Klientem z przyczyn nieleżących po stronie Sprzedającego).
- Do każdego zamówienia dołączany jest dowód zakupu (paragon lub faktura VAT). W przypadku wyboru faktury VAT wymagane jest zaznaczenie odpowiedniej opcji podczas wypełniania formularza zamówienia oraz podanie niezbędnych danych (w przypadku firm konieczne jest podanie numeru NIP). Wszystkie indywidualne ustalenia (zmiany w wysyłce, rezygnacje itp.) są możliwe jedynie poprzez kontakt mailowy na adres: biuro@pupilady.pl.
- Na czas realizacji zamówienia składa się czas przygotowania przesyłki oraz czas dostawy. Średni czas przygotowania przesyłki (od złożenia do wysłania przez Sprzedającego) to 3 dni robocze. Średni czas realizacji Zamówienia (od złożenia do otrzymania przez Kupującego) wynosi 7 dni roboczych. Sprzedający zakłada, że maksymalny czas na przygotowanie przesyłki to 10 dni roboczych.
- W wyjątkowych sytuacjach czas przygotowania zamówienia może się opóźnić, o czym Sprzedający niezwłocznie poinformuje Kupującego drogą mailową. W przypadku przekroczenia 14 dni roboczych, w drodze indywidualnych ustaleń (drogą mailową) Kupujący ma prawo do dalszego oczekiwania na zamówienie lub rezygnacji z opóźnionego zamówienia.
- W przypadku rezygnacji z zamówienia Sprzedający dokona zwrotu wpłaty za zamówiony produkt niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia na wskazane przez Klienta konto.
§4. PŁATNOŚCI I DOSTAWA
- Ceny podane w Sklepie są wyrażone w polskich złotych i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
- Koszt dostawy ponosi Kupujący. Wybór sposobu dostarczenia przesyłki dokonywany jest przez Kupującego podczas składania zamówienia.
- Całkowity koszt zamówienia (cena zamówionego produktu + koszty przesyłki) jest widoczny dla Klienta podczas wypełniania formularza zamówienia.
- Aktualny cennik kosztów przesyłki:
Rodzaj wysyłki
Wartość zamówienia do 400zł
Wartość zamówienia powyżej 400zł
Kurier DPD
19,00 zł
gratis
- Zamówienia są wysyłane w dni robocze (od poniedziałku do piątku) za pośrednictwem firm: DPD na adres wskazany w formularzu. Średni czas dostawy to ok 3 dni robocze.
- Średni czas dostawy jest zależny od wybranego sposobu dostawy, o czym Kupujący jest powiadamiany w trakcie składania zamówienia.
- Każdą przesyłkę kurierską wskazane jest otworzyć w obecności kuriera. Ważnym elementem przy składaniu reklamacji uszkodzonej lub niekompletnej przesyłki powinien być protokół sporządzony przez kuriera w chwili otrzymania przesyłki z oznaczoną datą i godziną. W zaistniałej sytuacji wskazany jest niezwłoczny kontakt Kupującego ze Sklepem. Każdy Kupujący ma prawo do sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności kuriera. Kurier na żądanie Kupującego ma obowiązek sporządzić protokół szkody lub rozbieżności towaru z zamówieniem.
- Nieodebranie przesyłki i skutkujący tym zwrot przesyłki do Sprzedającego skutkuje obciążeniem Kupującego kosztami z tym związanymi tj.
- Przesyłka kurierska – 19,00zł
- W przypadku podania przez Klienta błędnych lub niedokładnych danych, w tym w szczególności błędnego lub niedokładnego adresu, Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie w dostarczeniu zamówienia w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie.
- Wyboru płatności dokonuje Kupujący podczas składania Zamówienia. Aktualnie dostępne metody płatności to:
- Bezpośredni przelew na konto bankowe: 72 1140 2004 0000 3202 7763 5764 (mBank) podając w tytule przelewu numer zamówienia.
§5. ZWROTY I REKLAMACJE
- Kupującemu, który jest Konsumentem w rozumieniu ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz. U. nr 22, poz. 271 ze zm.), przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru. Prawo to nie przysługuje w przypadku zakupu na firmę (faktura VAT).
- Kupujący jest zobowiązany poinformować Sprzedającego o zamiarze odstąpienia od umowy, za pośrednictwem poczty elektronicznej (poprzez wysłanie e-maila na adres biuro@pupilady.pl) oraz odesłać zwracane produkty wraz z dowodem zakupu towaru (załączając również wypełniony wzór odstąpienia od umowy) na adres: pupilady.pl, PPHU PupiLady.pl ul. Prusa 1, 05-822 Milanówek z dopiskiem „ZWROT”. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy można pobrać tutaj: WZÓR OŚWIADCZENIA – ZWROT
- W przypadku skorzystania z uprawnienia wzmiankowanego w punkcie 1 niniejszego paragrafu, Klient zobowiązany jest odesłać dostarczone zamówienie w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w ramach zwykłego zarządu rzeczą sprzedaną.
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość konsument odpowiada za wszelkie zmniejszenie wartości towarów wynikające z obchodzenia się z towarami w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towarów.
- Zwrotom nie polegają towary przygotowane na indywidualne zapotrzebowanie Klienta (kolorystyka, rozmiar i użyte materiały inne niż na zdjęciach).
- Termin zwrotu towarów do Sprzedającego to 14 dni od dnia, w którym Kupujący poinformował Sprzedającego o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy.
- Sprzedawca gwarantuje zwrot ceny Produktu (w przypadku zwrotu wszystkich zakupionych produktów w danym zamówieniu) do Kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, na konto bankowe.
- Koszty wysyłki zwracanego Produktu ponosi Kupujący.
- Sprzedający dokonuje zwrotu należności przy użyciu takich samych środków płatniczych, jakie zostały użyte przez Kupującego w pierwotnej transakcji, chyba, że strony ustalą inaczej.
- Reklamacje w związku z niezgodnością towaru z umową rozpatrywane i załatwiane są zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego, a w sporach pomiędzy przedsiębiorcą i konsumentem rozpatrywane są i załatwiane w terminach określonych w ustawie z dnia 27. lipca 2002r. o Szczególnych Warunkach Sprzedaży Konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego.
- Kupujący, który nabywa produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu dwóch lat od daty wydania mu danego towaru, o ile w terminie dwóch miesięcy od dnia, w którym stwierdził niezgodności dostarczonych produktów z umową, zawiadomi Sprzedającego o stwierdzonej niezgodności.
- Kupujący jest zobowiązany poinformować Sprzedającego o niezgodności towaru z umową, za pośrednictwem poczty elektronicznej (poprzez wysłanie e-maila na adres biuro@pupilady.pl), załączając szczegółowy opis tej niezgodności oraz odesłać reklamowane produkty wraz z dowodem zakupu towaru na adres: PPHU PupiLady, ul. Prusa 1, 05-822 Milanówek z dopiskiem „REKLAMACJA”. Sprzedający ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych. WZÓR FORMULARZA REKLAMACJI
- Koszty wysyłki reklamowanego towaru ponosi Kupujący. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Sprzedający zobowiązuje się do niezwłocznego zwrotu tych kosztów.
§6. PRAWA AUTORSKIE
- Cała zawartość witryny internetowej www.pupilady.pl (zdjęcia, fotografie, opracowania graficzne, ekspozycje, publikacje, teksty) jest przedmiotem ochrony prawa autorskiego. Publikowane treści stanowią utwór w rozumieniu przepisów ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Kopiowanie i rozpowszechnianie takich materiałów bez uprzedniej zgody autora jest zabronione pod rygorem poniesienia odpowiedzialności cywilnej i karnej.
- Wykorzystywanie treści regulaminu w całości lub fragmentach bez zgody ich autora jest zawsze naruszeniem prawa autorskiego, a sprawca ponosi odpowiedzialność karną regulowaną przepisami: art. 115 – 123 ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.)
§7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany obowiązują z chwilą ich ogłoszenia na stronie internetowej Sklepu. Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian, o których mowa w niniejszym punkcie, będą realizowane na zasadach obowiązujących w momencie ich składania.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie będą miały właściwe przepisy prawa, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.), ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. nr 141, poz. 1176 ze zm.) oraz ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. nr 22, poz. 271 ze zm.).
- Regulamin obowiązuje od dnia 10.05.2018r.